Du kan hjælpe med at støtte os med en donation på MobilePay til 39638

Vi er en lille skole med et stort hjerte, som rækker og når ud til rigtig mange mennesker med psykisk sårbarhed. Men en Aftenskole som vores har en spinkel økonomi, og 2020 har været et rigtig svært år. Derfor har vi brug for hjælp. 

Du kan støtte os med et valgfrit beløb og dermed hjælpe os med at tilbyde et berigende tilbud til psykisk sårbare. Nu tænker du måske Nu tænker du måske: ”Hvad kan mine 200 kroner nytte? Kan de virkelig gøre en forskel?”. Men det kan de. Med din hjælp kan vi blive ved med at holde deltagergebyret på et leje, der gør det muligt for vores kursister, som er blandt dem i vores samfund med den laveste indkomst, at deltage og få det bedre. Deltagelse på vores kurser kan for vores kursister virkelig gøre en forskel. Med dit bidrag kan vi hjælpe med at bygge den ramme, der gør det muligt at bygge relationer, forhindre ensomhed og ved hjælp af de færdigheder og den viden, som kursisterne opnår gennem vores kurser, få styrken og modet til at tage ansvar for deres eget liv og det samfund, de er en del af.

Lene, kursist i Aftenskolen i Fountain House:

Kurserne giver mulighed for at opleve fællesskab og skabe nye relationer omkring en fælles interesse. Mulighed for at få ny viden, for at få ny færdigheder, for at fordybe sig og opleve, at man er andet end sin sygdom – at der stadigt er et liv, der kan leves og fyldes med mening og glæde. Hvad enten det er glæde over musik, keramik eller filosofi. Netop oplevelsen af glæde og mening spiller en væsentlig rolle i processen med at komme sig og få det bedre.

Vær med til at gøre en forskel. Giv et bidrag.

MobilePay: 39638
Skriv "Donation" i beskedfeltet. 

Er I en virksomhed, som ønsker at støtte os, tilbyder vi at lave et opslag til Facebook, Instagram og LinkedIn med en lille artikel om jer, og hvorfor I har valgt netop at støtte os.

---

HVOR MANGE GØR BRUG AF AFTENSKOLEN HVERT ÅR?

Vi har 270 kursister om året, og vi har mellem 300 og 400 deltagere til vores debatarrangementer.

dof